dilluns, 27 d’octubre del 2008

Capítol 4

No patiu més, aquí teniu la vostra dosi setmanal del "T'ho Canvio". Pel programa d'avui ens vam plantejar una missió extremadament perillosa, visitar l'Ajuntament d'Igualada just abans d'un ple municipal, i intentar parlar amb els meus amics, els regidors, i sembla que més o menys ens vam en sortir. No us penseu pas que la visita va ser gratuïta, era per presentar oficialment una "e-moció" amb les meves propostes (bones de veritat) per lluitar contra la crisi, i pel que es veu, els regidors i regidores van quedar molt satisfets i motivats amb les meves propostes, tant, que van allargar fins a tres hores un ple que s'hagués resolt en vint minuts.
Jo vaig haver de marxar abans, tenia gana.
En aquest programa també trobareu una gran explicació de "l'efecte mimètic" i exemples pràctics (això va pels que ens tatxaven de programa poc cultural... tenien raó).
Per cert, a la part final del reportatge parlo amb el Jordi Puiggros, periodista de La Veu de l'Anoia, que es compromet a fer-me sortir en l'edició de divendres passat d'aquest setmanari... M'he buscat i no m'he trobat!
Haurem de prendre mesures dràstiques... (música de "El Padrino" de fons)

Primera part:


Segona part: