dimarts, 25 de novembre del 2008

Capitol 8 - Barrufet pizzero

Amics, després de molts anys convidant amics a sopar a casa perquè poguessin gaudir de les meves dots culinàries (és a dir anar al Caprabo a comprar unes pizzes Tarradelles i tibar de microones), m'he vist suficientment preparat com per fer el salt al món de la restauració professional. I per fer-ho he escollit un lloc històric d'Igualada, el Restaurant Italià del carrer Lleida d'Igualada, altrament conegut pel lloc de procedència del seu propietari.
Ha estat una experiència molt enriquidora per la meva persona, sobretot el fet de saber que el foc de llenya que tenen darrera de la barra no és per escalfar-se... és per a fer pizzes! (jo em pensava que només es feien al microones), però també ha estat enriquidora per a ells, els hi he ensenyat la recepta de la famosa "Pizza de l'ajuntament d'Igualada" (el que no se, és si entrarà a la carta de la propera temporada).
A més al programa d'avui descobrireu perquè Igualada comença a ser coneguda com la vil·la dels barrufets i us explicaré una nova proposta per ajudar al nostra ajuntament.
Per cert, no patiu per com acaba la meva aventura de pizzero, ja ho hem parlat amb l'assegurança i cobreix tots els desperfectes...

Primera part:


Segona part: