dimarts, 18 de novembre del 2008

Capítol 7 - Periodista

Vist que el meu futur com a perruquer era més negre que el del Paquirrin com a doctor en biotecnologia aplicada, continuen les meves aventures en busca d'una feina per mantenir a la gent de ConcaTV, la meva tele.
Aquesta setmana m'he atrevit amb una feina que qualsevol creu que pot fer, la de periodista. Sí amics, trobem ex-esportistes, ex-lladres, ex-marits o ex-mullers, ex de ex,... tothom es veu amb cor d'anar a la televisió o altres mitjans i dir, senyores i senyors, jo soc periodista.
I clar després passa el que passa, i trobem a cada individu...
Doncs això, aquest programa podreu veure la meva visita a la delegació Anoia de Regio7, i l'emoció que provoco a tots els seus integrants... a més de la classe magistral que rebo d'una llegenda del periodisme local:
Lliçó 1 "Com fer un bon titular de premsa"


Primera part:


Segona part: