dimecres, 15 d’octubre del 2008

Una amiga meva...


Avui m'he trobat amb el Joan Guasch, si gent! aquell tiu amb una mica de melena que sempre està a tots els actes fent fotos per la Veu de l'Anoia... sí, aquell que em feia de becari-guionista en alguns programes de la temporada passada... Ja està! Aquell que té moltes personalitats, i tant se't presenta com el Boris Izaguirre, com el Quim Monzó, com el Pocholo, com el Jordi Pujol, com el Torrente, com... tants d'altres. Doncs això que ja feia molts dies que ens havíem de veure i avui m'ha donat un últimatum, i sabeu que em tenia preparat?? Tot un book de fotos de la meva trobada amb la consellera Montserrat Tura. I m'he dit: Nen cap al Bloc!! i això he fet, us en poso només una, si en voleu veure més haureu d'anar al grup del Facebook.
Salut!