dimarts, 14 d’octubre del 2008

T'ho Canvio 3x02

Nova edició del programa estrella de Conca TV. Avui podreu veure com estem a punt de provocar un greu conflicte entre dos dels grups polítics que formen part de l'ajuntament d'Igualada, bé, més aviat entre dues de les seves components, la Sílvia Torreblanca de l'Entesa per Igualada i la Maria Senserrich de Convergència i Unió. És que entre elles i jo... hi ha molt feeling!
Però no tractarem només temes polítics, també parlarem de moda. Bé, més que parlar de moda, el que hem fet es convèncer la regidora d'esports i joventut de l'ajuntament d'Igualada, la Sílvia Torreblanca perquè m'acompanyi a la botiga de Frederic Homs i m'assessori per renovar el meu vestuari... rotllo Pretty Woman (però en aquest cas canviem els paper i jo faig de Julia Roberts)
Permeteu-me un petit comentari, no se si algú de vosaltres va tenir l'ocasió de poder veure l'edició del programa de TV3 Crackovia del dia 13 d'octubre, on feien un gag on en Pep Guardiola s'emprovava roba, mentre sonava de fons la música de Pretty Woman, sí és així, deixeu-me dir que el nostre programa es va estrenar el dia 10.
T'ho Canvio, un cop més, fent escola!

Primera part:


Segona part: